11 Temmuz 2017 Salı

Oh My Venus





Adı: Oh My Venus | Oh My God 오 마이 비너스
Tür: Romantik, Komedi
Yönetmen: Kim Hyung-Suk
Senarist: Kim Eun-Ji
Yayıncı: KBS2
daum: 7.9
Bölüm Sayısı: 16
Yapım Yılı: 2015
Yayın Tarihi: 16 Kasım 2015 - 5 Ocak 2016
Yayın Günleri ve Saati: Pazartesi & Salı - 21:45
Dili: Korece
Ülke: Güney Kore

OYUNCULAR



Shin Min-A                                                So Ji-Sub
 
Kang Joo-Eun                                     Kim Young-Ho


   

Jung Gyu-Woon
Im Woo-Sik


Yu In-Young
Oh Soo-Jin

Konusu:

Dizi, çocukluk zamanından kalma bazı psikolojik yararlardan dolayı zor zamanlar geçiren inanılmaz derecede mükemmel kişisel antrenör Kim Young-Ho (So Ji-Sub) ve aşırı kiloları ile başı dertte olan ilk aşkını bir takıntı haline getirmiş Kang Joo-Eun (Shin Min-A) arasındaki gelişen romantik ilişkiyi anlatmakta.

Diziyi izleme sebebim konusundan önce başrol oyuncularından   So Ji-Sub olan hayranığımdan dolayıydı. Ama dizinin konusu oyuncuların mükemmelliği bi anda beni kendisine bağladı. Shin Min-A ilk kez izlemiş birisi olarak oyuncluğu güzelliği büyüledi benide. Ben gibi izlemeyenler varsa bi an önce böyle mükemmel bir diziyi hemen izlesinler...


Dizi boyunca So Ji-Sub yakışıkllığına takıldım.Adam başyapıt gibi.Oyunculuğunu yine konuşturmuş..







Shin Min-A  öyle bi hale getirmişlerki gerçekten kilolu bir bayan gibiydi. Öyle bile olsan güzelliğine söylenecek söz yok.Özellikle o gamzelerii....






  Bundan sonrası tabikide Spoiler milyonlarca resim paylaşabilirdim bu diziyle ilgili sanırım.O kadar beğendim.

Repliğe gel  ekran başında beni benden alan sahne ...


















                                                  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder