20 Aralık 2017 Çarşamba

Kim Jonghyun






1 yıldır blogumda kendi çapımda beğendiğim Kore dizilerini yazmaktayım ve bundan da hep keyif almışımdır ama ilk kez beni üzen  birinden bahsedicem....SHINee  grubunu bilmeyen yoktur ana vokalisti 
Kim Jonghyun hakkında bişeyler yazmak istedim.



Çoğu kişi biliyordur hayat hikayesini Jonghyun, 8 Nisan 1990’da doğdu. Doğduğu kent olan Seul'de büyüdü. 2005'te S.M. Casting System'de keşfedildi. SHINee ile çıkış yapmadan önce Zhang Liyin ile onun ilk Çince albümü "I Will" için "Wrongly Given Love" şarkısında düet yaptı. 12 Ocak 2015 tarihinde ilk solo albümü Base yayınlandı.[2] Aynı yıl içinde ikinci solo albümü 'Story Op.1' da yayınlandı ve ilk solo konseri olan 'The Story By Jonghyun'u gerçekleştirdi. Şarkıcı aynı zamanda kendi yazdığı, bestelediği şarkıların hikayelerini konu alan 'Skeleton Flower' adında bir kitap yayımladı. Tüm bunları yaparken grubu SHINee'yle birlikte promosyonlarına devam etti.

Herzaman yaptığı müzikle bizi etkileyen Jonghyun iki gün önce gelen ölüm haberiyle tüm hayranları üzdü..18 Aralık 2017 günü evinde intihat ettiği duyuruldu. İlk haberi okuduğumda göz yaşlarına hakim olamadığım çocuğu çok fazla tanımam ilk kez şarkısını şuan dinliyorum ama içimi nedense ölüm şekli çaresizliği çok acıttı.Ardında bir veda mektubu bıraktı ve ne ailesi ne arkadaş çevresi çıkmazda olduğunu göremedi. Geride bu acı resmi bıraktı ve bu resme her baktığımda onun çaresizlik içinde ölmesini aklımdan çıkaramıyorum.Dışardan mükemmel görünen hayatların aslında ne büyük sıkıntılar çektiklerine çok acı bir örnek oldu.Umarım böyle acılar tekrar yaşanmaz.






Arkadaşına bıraktığı öldüğü zaman verilmesini istediği veda mektubu....


"İçten yaralıyım. Beni yavaş yavaş tüketen depresyon beni tamamen yuttu ve ona karşı ayakta duramadım.
Kendimden nefret ettim. Kaybolan anılara tutunmaya çalıştım, kendine gel diye bağırdım ama cevap yoktu.
Rahat nefes alamıyorsam eğer hiç almamak daha iyi.
Beni kim gözetebilir diye sordum kendime.
Sadece ben yapabilirim bunu.
Yalnızdım.
Her şeyi bitireceğim demek kolay.
Her şeyi bitirmek zor.
Zor olduğu için bu kadar zamandır yaşadım.
Kaçmak istediğimi söylediler.
Doğru. Kaçmak istedim.
Kendimden.
Senden.
Kimdi diye sordum. Bendim. Ve bendim. Ve yine bendim.
Neden hatıralarımı kaybediyorum diye sordum. Kişiliğinden dolayı dediler. Anlıyorum. Benim suçumdu.
Biri fark etsin istedim ama kimse bilmedi. Tabii ki bilemezler, benimle tanışmadılar.
İnsanlar neden yaşıyor diye sordum. Sadece. Sadece. Sadece yaşıyorlar.
İnsanlar neden ölüyor diye sorsam "yorulduk" derlerdi sanırım.
Acı çektim, endişelendim. Acımı mutluluğa nasıl dönüştüreceğimi hiç öğrenemedim.
Acı sadece acıdır.
Böyle yapma dediler.
Neden? Her şeyi kendi istediğim şekilde bitirmek istesem onu bile yapamaz mıyım?
Neden acı çekiyorsun, bunun sebebini bulmalısın dediler.
Nedenini biliyorum. Kendim yüzünden acı çekiyorum. Hepsi benim suçum, ben kötü olduğum için.
Doktor, duymak istediğin bu muydu?
Hayır, yanlış bir şey yapmadım ben.
Doktor sessizce bu senin kişiliğin yüzünden dediği zaman, doktor olmanın çok kolay olduğunu düşündüm.
Bu kadar acı çekiyor olmam inanılmaz. Benden daha çok acı çekenler güzelce yaşıyor. Benden daha güçsüz olanlar güzelce yaşıyor. Demek öyle değilmiş. Hayatta benden daha çok acı çeken ve benden daha güçsüz olan kimse yok.
Ama yaşamam gerektiğini söylediler.
Defalarca neden diye sordum, ama benim için değil. Senin için.
Benim için olsun istedim ben.
Lütfen bilmediğin şeyler hakkında konuşma.
Neden acı çektiğimi bulmalıyım? Nedeni söyledim sana. Niye acı çektiğimi söyledim. Bu yüzden bu kadar acı çekmek yeterli değil mi? Daha dramatik detaylara mı ihtiyacım var? Daha fazla hikaye mi gerekiyor?
Nedenini söyledim. Dinlemiyor muydun? Üstesinden gelebildiğim şeyler arkalarında yara izi bırakmıyor.
Dünyaya karşı gelmek benlik değildi.
Tüm dünyada tanınmak benim hayatım değildi.
Bu yüzden acı çekiyorsun dediler. Dünyaya karşı geldiğim için, dünyada tanındığım için. Neden bunu seçtim? Komik.
Bu kadar dayanmam bir mucize.
Daha ne diyebilirim ki? Sadece sıkı çalıştığımı söyleyin bana.
Buraya kadar geldiğin için aferin deyin. Sıkı çalıştın deyin.
Beni uğurlarken gülümseyemiyor olsanız bile lütfen beni suçlamayın.
Sıkı çalıştım.
Gerçekten sıkı çalıştım.
Elveda."


Sıkı çalıştın Jonghyun. Çok şey yaşadın. Çok çabaladın.
Biliyoruz. Artık dinlenme vakti. Hayatımıza kattığın her şey için teşekkürler.Huzur içinde uyu....



Bu saatten sonra bize düşen güzel sesini dinlemek...








Son olarak ölümünün ardından hazırlanan video ile yazımı bitirmek istiyorum...













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder