21 Şubat 2017 Salı

2016 EN İYİ KORE DİZİLERİ

  Malum 2016 yılını bitirdik 2017 yılında çok başarılı yapımlar başladı ama 2016 yılında izlemiş olduğum ve mutlaka izlenmesi gereken dizileri paylaştım malesef sıralama yapamıyorum çünkü hepsini izlerken çok keyif aldım...Sıralama yapmak yerine türlerine göre ayırdım umarım izleyen herkes benim kadar keyif almıştır...
En İyi Fantastik Diziler
  •  Guardian: The Lonely and Great God
Goblin sadece Kore ' de değil tüm Dünyanın izlediği bir dizi oldu...

  • The Legend of the Blue Sea
Lee Min Ho nun başarılı oyunculuğuyla reytinglerde üst sıralarda olan dizimiz
  • W - Two Worlds
Süper zengin ve “W” isimli webtoondan bir karakteri canladıran muhteşem dizi tabiki başrol oyuncusu 
 (Lee Jong Suk) 

En İyi Romantik Diziler


  • Uncontrollably Fond

Oyunculuklarıyla beni kendilerine hayran bırakan son 3 bölümde ağlamaktan içimin çıktığı ve benim için unutulmaz diziler arasında. Kim Woo Bin & Suzy
  • Doctors
En İyi Tarihi Diziler


  • Scarlet Heart: Ryeo &Moon Lovers
Lee Joon Gi nin başarılı oyunculuğu ve muhteşem kadrosuyla kesinlikle izlenmesi gereken bir dizi
  • Moonlight Drawn By Clouds &Love İn The Moon Light

Park Bo-Gum semapatik oyunculuğuyla 2016 yılında izlenmesi gereken bir diziydi bence

Bana Özel Dizi
  • Cheese In the Trap
Webtoondan uyarlanan ve senaryosuyla kendinden söz ettirsede Park Hae Jinn,'in muhteşem oyunculuğuyla  kesinlikle izlenmesi gereken dizilerden birisi ..

+İzlenmesi Gereken Diziler
  • Weightlifting Fairy Kim Bok-Jo

  • Cinderella and Four Knights
  • Beautiful Gong Shim
  • Beautiful Mind
  • Something About 1

  • Sweet Stranger and Me

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder