6 Şubat 2017 Pazartesi

Saimdang Light's Diary

Adı: Saimdang, Light's Diary | Saimdang, the Herstory | 사임당, 빛의 일기 
Tür: Tarih, Gizem, Fantastik Yönetmen: Yun Sang-Ho 
Senarist: Park Eun-Ryeong 
Yapımcı: Song Byung-Joon, Choi Jun-Young 
Yayıncı: SBS
Daum: 4.8 
Bölüm Sayısı: 30 
Yapım Yılı: 2015 - 2017 
Yayın Tarihi: 26 Ocak 2017 – 4 Mayıs 2017 Yayın Günleri ve Saati: Çarşamba & Perşembe – 22:00 
Dili: Korece
Ülke: Güney Kore 

                                    Oyuncular




Lee Young-Ae
Shin Saimdang



Lee Young-Ae dizide, iki karakteri canlandırmaktadır; Kore Sanat Tarihi Öğretim Üyesi ve Shin
Saimdang. Şimdiki zamanda Kore Sanat Tarihi Öğretim Üyesini, geçmiş zamanda ise Shin Saimdang
karakterini canlandırmaktadır. Shin Saimdang, dahiyane sanat becerilerine ve trajik bir aşk
hikayesine sahiptir.




Song Seung-Heon
Lee Gyeom


Song Seung-Hun dizide, özgür bir ruha sahip olan Lee Gyeom karakterini canlandırmaktadır. Onun
karakteri, yazıda, müzikte, resimde ve dansta yetenekli olan mükemmel bir sanatçıdır. Ancak
teyzesinin dırdırcı ve ciddi hizmetçileri tarafından bunaltılmaktadır. O ilk kez Saimdang (Lee Young-Ae)
ile gençken karşılaşır ve o zamandan bu yana Saimdang'a aşıktır.






Dizinin konusu oldukça ilginç...Bir Kore sanat tarihi öğretim görevlisi (Lee Young-Ae) tarih figürü Shin Saimdang'ın
günlüğünü keşfeder. Sanat tarihi öğretim görevlisi gizemli portrenin sırrını çözmeye çalışıyor.


Bu diziyi izlememdeki sebeplerden birisi Lee Young-Ae ...Bana Kore dizilerini sevdiren ilk oyuncudur kendisi. Aranızda bilmeyenler vardır 2003-2004 yapımı Saraydaki Mücevher dizisinde oynamıştı ...

Saimdang, Light's Diary 4. bölümünü  izledim ve sabırsızlıkla diğer bölümlerini beklemekteyim.


İlk diziyi paylaştığımda yeni yayınlanmaya başlamıştı. Final yapan dizide Shin Saimdang ve Lee Gyeom muhteşem aşkını izledik. Gerçekten izlemeye değer bir yapım olmuş. Tek kelimeyle mükemmeldi  küt dizilerden biriydi bence...





 













2 yorum:

  1. Merhaba.Sonunda Saimdangla Le Gyeom kavuşa biliyormu anlayamadım ben

    YanıtlaSil
  2. Olunce kavusuyorlar bende bekledim ama😢

    YanıtlaSil