5 Haziran 2017 Pazartesi

Chicago Typewriter


Adı: Chicago Typewriter | 시카고 타자기 
Tür: Romantik, Komedi, Fantastik 
Yönetmen: Kim Cheol-Kyu 
Senarist: Jin Soo-Wan 
Yapımcı: Park Ji-Young, Kim Ki-Jae 
Yapım Şirketi: Studio Dragon, The Unicorn 
Yayıncı: tvN 
daum: 6.8
 Bölüm Sayısı: 16 Yapım Yılı: 2016 - 2017
 Yayın Tarihi: 7 Nisan 2017
 Yayın Günleri ve Saati: Cuma & Cumartesi – 20:30 
Dili: Korece
 Ülke: Güney Kore 

OYUNCULAR

 Yoo Ah In 
 Han Se Joo


Go Kyung Pyo 
Yoo Jin Oh

Im Soo Jung 
 Jeon Seol

Konusu: Dizi, 1930’lu yıllarda Japon sömürgesi altında yaşayan ve reenkarnasyon ile günümüzde tekrar dünyaya gelen yazarların etrafında dönmektedir. Günümüzde bu yazarlardan  biri kitapları çok satan bir yazar, biri gizemli bir hayalet yazar ve diğeri ise kitapları çok satan yazarın anti-fanıdır.

Diziyi merakla bekleyenlerdenim ve 2 bölümünü izlemiş biri olarak konusu oldukça ilginç .Dizinin senaristi   The Moon Embracing the Sun ve Kill Me Heal Me dizilerinin yazarı Jin Soo-Wan .

Başrollerde Yoo Ah In  ve Im Soo Jung  her ikisinide bu  dizi sayesinde ilk kez izledim.Özellikle Yoo Ah In  oyunculuğuna bayıldım...




İkinci adam olarak ise Jealousy Incarnate dizisi ile oyunculuğu ile ikinci adamlığı zirveye taşıyan Ko Gyung-Pyo var.Artık başrol oyuncusu olarak Gyung-Pyo görmeyi istiyorum :)

Dizimiz final yaptı yazımı güncellemek istedim.Kesinlikle küt diziler arasında.Senaryosu ve oyuncularıyla Goblin dizisinden sonraki beni bu denli etkileyen ilk dizi oldu.3 arkadaşın geçmiş ve gelecekteki hikayesi kesinlikle izlenmeli...




Yoo Ah İn ilk kez izledim oyunculuğunu özellikle 15 bölümdeki sahnede beni benden aldı.Öyle bir oyunculuk sergilediki ekran başında istemsiz göz yaşlarım aktı tutamadım...Tek kelimeyle süperdi.



Vee muhteşem dizinin akıllara kazınan OST'u tek kelimeyle on numara...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder