22 Eylül 2017 Cuma

The King Loves l The King in Love







Adı: The King in Love | King Loves | 왕은 사랑한다
Tür: Dram, Tarih, Romantik
Yönetmen: Kim Sang-Hyub
Senarist: Kim Yi-Ryung (roman), Song Ji-Na
Yayıncı: MBC
daum: 5.9
Bölüm Sayısı: 40 
Yapım Yılı: 2016 - 2017 
Yayın Tarihi: 17 Temmuz 2017 - 19 Eylül 2017 
Yayın Günleri ve Saati: Pazartesi & Salı – 22:00 
Dili: Korece 
Ülke: Güney Kore

OYUNCULAR
 Siwan
                                                     
Wang Won



 YoonA

Eun San







Hong Jong-Hyun
Wang Rin


2017 yaz döneminde senaryosu ,oyuncuları ve özellikle çekimleriyle beni ilk bölümden kendine hayran bırakan dizi The King Loves....Dizinin senaristi Song Ji Na kendisi 2012 yapımı Faith ve 2014 yapımı Healer dizilerinin senaristi.Başarılı yapımlara imza atan senaristimizden yine mukemmel bir senaryo ile karşımızda.

Başrollerde Siwan dizide Goryeo Krallığı’nın velihat prensi Wang Won karakterini canlandırmakta ve karakteri, sevimli bir görünüme sahip olmasına rağmen Goryeo Krallığı’nın topraklarını genişletmek konusunda büyük bir arzusu olan yakışıklı velihat prensimiz.



YoonA dizide zengin bir asilzadenin kızı olan San karakterini canlandırmakta ama ailevi sebeplerden dolayı farklı bir hayat yaşamaktadır.

Hong Jong-Hyun dizide, Veliaht Prens Wang Won’un (Siwan) koruması ve yakın arkadaşı olan Wang Rin karakterinidir ve Veliaht Prens Wang Won’un aralarında kardeşçe bir bağ vardır. Onun karakteri, kraliyet ailesinin soyundan gelmektedir. Kendisini ilk kez Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo  dizisinde izledim ve ordaki karekterine gıcık olmuştum burdaki Wang Rin  bakalım dizinin ilerleyen bölümlerinde nasıl birisi olucak görücez.


Konusu:

Dizi, Goryeo Krallığı döneminde geçmektedir. Goryeo’nun veliaht prensi Wang Won (Siwan) ve onun en yakın arkadaşı olan koruması Wang Rin (Hong Jong-Hyun) zengin bir asilzadenin kızı olan Eun San (YoonA) ile karşılaşır. Üçü iyi arkadaş olurlar ama çok geçmeden hem Wang Won hem de Wang Rin’in Eun San’a aşık olur ve her şey değişecektir.




Yazıyı ilk yazmaya başladığım da dizi henüz yeni yayınlanmaya başlamıştı.Final yapan dizi hakkında yazımı güncellemek istedim.3 iyi arkadaş olan Won,San ve Rin arasındaki aşkı konu alan dizide finali bana göre olaydı.Gerçek aşkı dostluğu, arkadaşlığı 40 bölümde okadar güzel anlattılar ki  bize.Herkes tarafından kıskanılacak bir arkadaşlık hikayesi izledim.

Dizinin en güzel sahnesiydi bence...








 Genelde Kore dizilerinde hep ikinci adam rolunde birisi olmuştur ama her zaman başrol oyuncusu esas kızı almıştır.Romandan uyarlama olan dizide senaristi Song Ji-Na  finalde ters köşe yaparak  ekrana kitledi. Rin ve San fanatikleri için mutlu son olan dizide ki bende başından beri o iksini yakıştırmıştım ama final sahnesinde ki Won'un ağlama sahnesi beni benden aldı. Won ve San aşık olacak diye düşünürken San'ın Rin 'e aşık olması ve finalde beraber gitmesi bana göre olaydı.








Bu resim karesi beni benden alan sahne oldu ağla ağla içim çıktı. Şimdiye kadar izlediğim dizilerde sadece bir dizi olmuştu tekrararını izlemeye cesaret edemeğim. Uncontrollably Fond izlemeyen yoktur sanırım Kim Woo Bin ve Suzy başrollerde olduğu muhteşem bir diziydi..Son iki bölümünde okadar çok ağlamıştım ki tekrar izlemeye cesaret edemedim. Sanırım ikinci dizimde The King Loves olucak .


2 yorum:

  1. Bir şey soracağım. Bu resimleri googledan mı alıyorsunuz? Bende blog sayfası açmak istiyorum kendi fikir ve düşüncelerimi paylaşmak için. The king loves resimlerini koyarsan telife girer mi? Nlog sayfam paraya aktifleştirilmişse de telife girer mi?

    YanıtlaSil
  2. Benim benzer bir bloğum var. Googleden alıyorum ve şu ana değin telifle ilgili sorun yaşamadım

    YanıtlaSil