27 Kasım 2017 Pazartesi

Nothing to Lose


Adı: Judge Vs Judge | Nothing to Lose | 이판사판
Tür: DramRomantikKomedi, Hukuk

Yönetmen: Lee Gwang-Young
Senarist: Seo In
Yayıncı: SBS
daum: 3.9
Bölüm Sayısı: 32
Yapım Yılı: 2017
Yayın Tarihi: 22 Kasım 2017 - 11 Ocak 2018
Yayın Günleri ve Saati: Çarşamba & Perşembe – 22:00
Dili: Korece
Ülke: Güney Kore

Oyuncular

Dizinin konusundan bahsetmeden önce oyunlarını tanıtmak istedim ... Kadın başrol oyuncumuz  2. Sezonuyla izleyici ekrana kitleyen Age of Youth 2  dizisinde izlediğimiz ve benim oyunculuğuna hayran olduğum 
                                      Park Eun-Bin



Bu senin başarılı tarihi dizilerinden Queen for Seven Days dizisinde izlediğimiz 

                                           Yeon Woo Jin




Vee yardımcı erkek rolunde herkesin hayranlıkla izlediği Suspicious Partner dizisindeki seri katil roluyle kendine hayran bırakan ve ben dahil birçok kişinin dikkatini çeken oyuncu
                                                    Dong Ha


Gelelim dizimizin konusuna

 Dizi, abisinin haksız yere cinayet ile suçlanıp hapse atılmasına ve ölmesine sebep olan büyük bir güce karşı savaşan bir hâkim (Park Eun-Bin) ve  Kariyerinde yasaları mükemmel bir şekilde kullanması ve vicdana dayalı verdiği kararlar ile ünlü olan Yeon Woo-Jin   etrafında dönmektedir..İki zıt kişiliğe sahip bu ikiliyi daha ilk bölümde izlerken dizinin büyüsü beni etkilemeye yetti.



Diziyi her izlediğimde yok böyle yakışıklı hakim ve savcı diyorum :) Bundan sonrası ağır spoiler içerir...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder