6 Mart 2017 Pazartesi

The Master's Sun






Drama: Master's Sun
Revised romanization: Joogoonui Taeyang
Hangul: 주군의 태양
Yönetmen: Jin Hyeok
Yazar: Hong Jung-Eun , Hong Mi-Ran
Ağ: SBS
Bölüm: 17
Yayın Tarihi: 7 - 3 Ekim 2013
Süre: Çarşamba Ve Cuma 21:55
Dil: Korece
Ülke: Güney Kore


Oyuncular

So Ji-Sub
Joo Joong-Won (Master)


Kong Hyo-Jin
Tae Kong-Sil (Sun)


Seo In-Guk
Kang-Woo


Böyle bir diziyi şimdiye kadar nasıl izlemedim bilmiyorum.So Ji  Sub oyunculuğuna hayran kaldım hatta bayıldım o kadar yani. 17 bölümlük dizide hem ürperdim hem ağladım hem de çok eğlendim korku ,dram,komedi,romatizim hepsi mevcut bir dizi şiddetle tavsiye edilir bu dizi...

Gelelim muhteşem dizimizin konusuna 

Birkaç yıl önce Kong-Sil ( Kong Hyo-Jin ) bir kazaya karışır ve 3 yıl komada kalır  O olaydan bu yana, Kong-Sil hayaletleri görüp duymaya başlar etrafında sürekli olarak bulunan hayaletler yüzünden normal bir hayat yaşayamaz. Yağmurlu bir akşam Joon Won ile karşılaşır ve ona dokunduğunda hayaletlerin kaybolduğunu fark eder.





Bu arada Joong-Won ( So Ji-Sub ), Krallık adında abartılı bir alışveriş merkezinin başkanıdır. O da kibirli ve herşeyi parayla ölçen biridir. (Çok karizmatik ama :)


Kong-Sil   Joon Won ile tekrar karşılaşmak için alışveriş merkezinde işe başlar.Bir süre sonra hayaletleri gördüğüne başkan da inanır ve 15 yıl önce kaçırılır ve babası tarafından çok pahalı bir kolye verilir.Onu  kaçırılmasına yardımcı olanlardan birisi kız arkadaşıdır ve trafik kazasında ölür ve o günden sonra herkese karşı güvenini kaybeder. (Adam o günden sonra herşeyi para olarak görüyor )Hayaletleri gören Kong-Sil den eski kız arkadaşının hayaleti ile konuşup kolyenin yerini öğrenmesini ister.







Joon Won İlk başta hayaletleri görme yeteneği yüzünden Kong -Sil yanında tutar sonrasında farkında olmadan ikiside birbirlerine aşık olurlar...









Replikler on numara bu arada :)





Muhteşem bir dizi oyuncuları süper ötesi senaryoya söylenecek söz yok 2013 yılının efsane dizilerinden birisi kesinlikle On numara...Final mutlu bittiğine göre bende uyuyabilirim artık.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder