3 Nisan 2017 Pazartesi

Fantastic


Adı: Fantastic | 판타스틱 
Tür: Dram, Romantik, Komedi 
Yönetmen: Jo Nam-Kook 
Senarist: Lee Sung-Eun 
Yapımcı: - Yayıncı: JTBC 
daum: 8.9
 Bölüm Sayısı: 16 
Yapım Yılı: 2016 
Yayın Tarihi: 2 Eylül 2016 - 22 Ekim 2016
Yayın Günleri ve Saati: Cuma & Cumartesi – 20:30
 Dili: Korece 
Ülke: Güney Kore 


OYUNCULAR

                      Kim Hyun Joo                               Joo Sang Wook 
                Lee So Hye,                                 Ryoo Hae Sung 
                                       
     Kim Tae Hoon                Park, Shi Yun              Ji Soo  

    Hong Joon Gi            Baek Sul          Kim Sang Wook                  
                                                       

                                                                                                                     



Konusu: Ölümcül bir hastalığa olduğunu ve 6 aylık ömrü kaldığını öğrenen başarılı dizi senaristi Lee So-Hye (Kim Hyun-Joo )  kalan günlerini en iyi şekilde geçirmeye karar verir ama işler istediği gibi gitmez.Yolu oyunculukta oldukça kötü olan ünlü yıldız Ryu Hae-Sung’un (Joo Sang-Wook ) kesişir 10 öncesine dayanan akdaşlıkları kötü bitmiştir ama hiç hesapta olmayan bişey olur ve aralaındaki aşk yeniden başlar...




İlk bölümü izleyip dram olduğu için yarıda bıraktığım diziyi u dönüşü yaparak izlemek istedim iyiki izlemişim. Diziyi izlerken çok güldüğüm sahneler oldu ama içimi acıtan beni ağlatan sahnelerde çok fazlaydı.  Joo Sang Wook  oyunculuğu harikaydı gerçekten oyuncuğu on numara birisi bi kez daha oyuncuğuna hayran bıraktı beni...







Beni oyuncuğuyla mest eden başka bi oyuncu    Kim Tae Hoon       ilk kez izlediğim oyuncuğunu . Mimikleri gülüşü acı çekişi izlerken gerçek gibi hissettim hepsini tek kelimeyle oyunculuğuna bayıldım.



Dizinin sonu güzeldi ben gibi izlemeyenler varsa kesinlikle izlenmesi gereken bir dizi olmuş.Diğer oyuncuların hakkını da yememek lazım tek kelimeyle muthiş bir dizi olmuş...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder