17 Nisan 2017 Pazartesi

Hello Monster | I Remember You


Adı: Hello Monster | I Remember You 너를 기억해 
Tür: Romantik, Aksiyon, Gizem 
Yönetmen: No Sang-Hoon 
Senarist: Kwon Ki-Young 
Yapımcı: Choi Jin-Hee, Park Ji-Young, Jung Sung-Hyo, Hwang Ui-Kyung, Lee Na-Jung, Park Woo-Ram
 Yayıncı: KBS2
 daum: 9.2 
Bölüm Sayısı: 16 
Yapım Yılı: 2015 
Yayın Tarihi: 22 Haziran 2015 - 11 Ağustos 2015 
Yayın Günleri ve Saati: Pazartesi & Salı - 21:55
 Dili: Korece
 Ülke: Güney Kore 


Dizinin konusu bana Dexter dizisini  hatırlatmış olsada 16. bölümü soluksuz izledim. Dizinin konusu Seo In-Guk izide, suç psikolojisi üzerine eğitim almış olan bir suç profilcisi dir.  O, suç mahallini analiz etmekte yeteneklidir ve sadece tek bir bakışla bir kişinin profilini çıkarabilmektedir. New York'ta bir suç soruşturmasında danışman olarak görev aldıktan sonra Kore'ye Özel Suç Soruşturma ekibine katılmak için geri döner ve Merkez Polis Teşkilatı'nın Özel Soruşturma ekibinin sorumlusunu olan Cha Ji-An ile karşılaşırlar. İkisinin de farklı nedenleri olmasına rağmen suç vakalarını çözmek için birlikte çalışmaya başlarlar. Aralarında Aşk-Nefret ilişkisi başlayan bu ikili gerçek duygularını gizlerken suç vakalarını çözmeye başlarlar..













Dizi konusuyla ve oyuncu kadrosuyla süper di.Başrollerde Seo In Guk olurda bu dizi izlenmezmi yakışıklılığı  ve oyunculuğu harikaydı..



+
Ve Min karaketerini canladıran Park Bo Gum...O masum yüzüyle sevimliliğiyle canlandırdığı psikopat rolu tüylerimi ürpetti.






Exo’dan D.O. onu izlerken ekran başında ben bile bakışlarından ürperdim. İlk kez izlediğim D.O. oyunculuğu kesinlikle on numaraydı yok böyle bir seri katil. 







İlk kez bir dizide başrol oyuncularının aşkını merak etmek yerine İki kardeşin dizinin finalinde beraber olup mutlu olmalarını istedim...













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder