29 Mayıs 2017 Pazartesi

Discovery of Romance



Adı: Discovery of Romance | Finding True Love 연애의 발견
Tür: Dram, Romantik, Komedi
Yönetmen: Kim Seong-Yun 
Senarist: Jung Hyun-Jung
Yapımcı: Kim Hyung-Suk
Yayıncı: KBS2
daum: 9.1
Bölüm Sayısı: 16
Yapım Yılı: 2014
Yayın Tarihi: 18 Ağustos 2014 - 7 Ekim 2014
Yayın Günleri ve Saati: Pazartesi & Salı - 22:00
Dili: Korece
Ülke: Güney Kore

Oyuncular

                              


Jung Yoo Mi & Han Yeo Reum
Eric & Kang Tae Ha
Sung Joon & Nam Ha Jin
Yoon Jin Yi & Ahn Ah Rim
Yoon Hyun Min & Do Joon Ho
Kim Seul Gi & Yoon Sol


Gelelim dizimizin konusuna Han Yeo Reum (Jung Yoo Mi) 'un hayatında mükemmel görünüyor  başarılı atölyesine sahip bir tasarımcı, en iyi iki çocuk arkadaşıyla yaşıyor ve 3 yıllık tatlı, başarılı bir erkek arkadaşı Nam Ha Jin (Sung Joon) güzel bir ilişkisi var. Ancak tesadüf eseri 5 yıllık eski erkek arkadaşı, Kang Tae Ha (Eric Moon) yüz yüze gelene kadar .Han Yeo Reum bir tasarım projesinde Kang Tae Ha ile yakından çalışmaya başlayınca eski hisler yeniden ortaya çıkmaya başlar. Bu arada Nam Ha Jin, çocukluk arkadaşı Ahn Ah Rim'in kendisi için duygularını ilan ettiğinde kendi aşk kriziyle karşı karşıya kaldığı görür ve bu muazzam aşk kulübünün üyeleri, gerçek sevgiyi bulmak için karmaşık, karışık duygularla sıyrabilecek ve gerçek aşkı bulacaklarmı...








Bu aralar eski dizileri izler oldum Discovery of Romance da bunlardan birisi.Eric Moon ilk kez bu dizide izledim ve adam gerçekten çok başarılı bir oyuncu olmasının yanı sıra çok da karizmatik birisiymiş.Özellikle bu sahne beni benden aldı nasıl bakıştı öyle

Benim için bir çok dizide izlediğim oyuncu Kim Seul Gi  onun oyunculuğunu seviyorum bakışları mimikleri roluyle hep örtüşüyor kesinlikle başrol oyuncusu olarak görmek istiyorum.

Kore dizilerinde sık rastladığımız bir konu bir kalp iki aşk bana saçma gelsede kendini izleten bir dizi olmuş.Oyuncuların kimyası birbirlerine uymuş ve mükemmel bir oyunculuk sergilemişler .Bazı sahnelerde iç geçirip aşık olmak istedim..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder