23 Mayıs 2017 Salı

I Need Romance 2




Adı : 로맨스가 필요해 2012 / I Need Romance 2012

Tür : Romantik, Komedi
Yönetmen: Lee Jung-Hyo , Jang Young-Woo
Yazar: Jung Hyun-Jung
Yayıncı: tvN
Bölümler: 16
Yayın Tarihi: 20 Haziran - 9 Ağustos 2012
Süre: Çarşamba Ve perş. 23:00
Dil: Korece
Ülke: Güney Kore

Oyuncular



Jung Yu-MiI Need Romance 2-Lee Jin-Wook.jpgI Need Romance 2-Kim Ji-Seok.jpgI Need Romance 2-Kim Ji-Woo.jpgI Need Romance 2-Kang Ye-Sol.jpg
Jung Yu-MiLee Jin-WookKim Ji-SukKim Ji-WooKang Ye-Sol
Joo Yeol-MaeYoon Seok-HyunShin Ji-HoonSun Jae-GyungWoo Ji-Hee
Fırsat buldukça eski yapımları da izliyorum bu dizide 2012 yılında yayınlanmış serinin 2. dizisi.İlkini izlemedim ama 2. sezonu çok beğendiğim için 3. sezonuda izliyorum.İzlerken çok keyif aldığım dizilerden birisi oldu.İzlemeyenlere şiddetle tavsiye ederim.


Yeol-Mae ( Jung Yu-Mi ) 33 yaşındaki bir müzik direktörü ve Seok-Hyun ( Lee Jin-Wook ) 34 yaşında bir senaryo yazarı.Çocukluktan bu yana arkadaş olan ikilimiz beraber büyürken birbirlerine aşık olurlar.12 yıllık ilişkilerinde  çok fazl ayrılıp birleşirler son ayrılıklarının üzerinden 3 yıl geçer.Ayrı olsalarda aynı evde yaşamaya devam ederler.

Yeol-Mae ve Seok-Hyun, samimi fiziksel ilişkilerini sürdürmeye, ancak birbirlerine duygusal birtakım bağların olduğunu inkâr ederler. Kısa bir süre sonra, Ji-Hoon ( Kim Ji-Seok ) Yeol-Mae'ye aşık olur. Yeol-Mae de kendini Ji-Hoon'a düşünür bulur. Bu arada, Seok-Hyun, Yeol-Mae ve Ji-Hoon'u bir araya getirir ve hala Yeol-Mae'ye aşık olduğunu fark eder.






30 yaşlarda olduğumdanmıdır bilmiyorum bu dizi beni acayip etkiledi.Aşk
 tam olarak neydi karşındakine bunu göstermekmi yoksa gizlice onu
korumak yada sevdiğini söylememekmiydi....2. adamın aşkı daha sıcak daha samimi geldi bana.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder