14 Eylül 2018 Cuma

Devilish Joy


Adı: Devilish Joy | Diabolic Happiness | 마성의 기쁨

Tür: Dram, Romantik, Komedi
Yönetmen: Kim Ga-Ram
Senarist: Choi Ji-Yeon
Yayıncı: Dramax, MBN
Bölüm Sayısı: 16
Yapım Yılı: 2018
Yayın Tarihi: 5 Eylül 2018
Yayın Günleri ve Saati: Çarşamba & Perşembe – 23:00
Dili: Korece
Ülke: Güney Kore


0 km bir dizi  Devilish Joy ilk 2 bölümünü izledim koşarak yazmaya geldim. Tek kelimeyle bayıldım...


Dizinin başrollerdinde Choi Jin-Hyuk tanımayan yoktur kendisini 2013 yapımı Gu Family Book dizisinde izleyip oyunculuğuna hayran kalmıştım bu dizi de karakteri tam oturmuş .Adam karizma  her haliyle bişey yapmayıp araba sürse bile yetiyor :)




Kadın başrol oyuncumuz Song Ha-Yoon  tanımayanlar için 
küçük bir hatırlatma yapalım en son Fight for My Way dizisinde izlemiştik.









Dizi, bir tür hafıza sorunu olan Gong Ma-Sung’un (Choi Jin-Hyuk) etrafında dönmektedir. Ma-Sung yurt dışı gezisinde  tanımadığı bir kadına farkında olmadan aşık  olur ve ona yardım etmek isterken  bir trafik kazası geçirir. Doktor olan Ma-Sung geçirdiği bu trafik kazasından sonra hafıza sorunları yaşamaya başlar.



 Kazadan sonra 3 yıl geçer.Artık sadece bir günlük bir hafızaya sahip olan Ma-Sung, bir gün içerisinde neler yaşadıysa onları bir kâğıda not alır. Ertesi gün, aldığı notları ezberler.Popüler bir oyuncu olan Joo Ki-Bbeum 3 yıl önce yaşadığı olaydan sonra oyunculuğu bırakır. Kendi haline çalışmaya başlar. Hiç ummadıkları  anda Ma-Sung  ve Joo Ki-Bbeum ile karşılaşır ve hafızasında görüntüler canlanmaya başlar. İkili birbirine  aşık olurlar.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder