3 Ocak 2017 Salı

Guardian: The Lonely and Great God



Adı: Guardian: The Lonely and Great God | Goblin | Dokkaebi | 쓸쓸하고 찬란하神 - 도깨비
Tür: Dram, Romantik, Fantastik
Yönetmen: Lee Eung-Bok
Senarist: Kim Eun-Sook
Yayıncı: tvN
daum: 9.2
Bölüm Sayısı: 16
Yapım Yılı: 2016
Yayın Tarihi: 2 Aralık 2016
Yayın Günleri ve Saati: Cuma & Cumartesi – 20:30
Dili: Korece
Ülke: Güney Kore


Oyuncular

Gong Yoo(Kim Shin)

Gong Yoo dizide eski Kore  masallarında geçen bir mitolojik varlık, goblin olan Kim Shin karakterini  canlandırmaktadır.Ölümsüz bir varlık olan goblin , goblin bir gelinle evlendiğinde ölecektir ve yılardır o gelini aramaktadır...



Lee Dong Wook(Wang Yeo)

Lee Dong-Wook dizide, farkında olmadan ölen ve ölüm meleği olarak uyanan bir kralı canlandırmaktadır. Bir gün, o ve Kim Shin (Gong Yoo) aynı evi paylaşmak zorunda kalır ve aralarında sürtüşmeler olmasına rağmen dost olurlar. 


Kim Go Eun(Ji Eun-Tak)

Kim Go-Eun dizide bir lise üç öğrencisi olan Ji Eun-Tak karakterini canlandırmaktadır.  zor zamanlar geçirirmesine rağmen  zeki bir kişiliğe sahip ve aynı zamanda goblin bir gelindir...


Yoo In Na (Sunny)
Yoo In-Na dizide bir tavuk restoranının sahibi olan Sunny karakterini canlandırmaktadır .Güzel kızımız ölüm meleği ile tanıştıktan sonra tüm hayatı değişecektir..






Bu diziyi izlemek için  bir sebep bana göre başarılı bir yönetmen tarafından çekliyor olması Lee Eung Bok (Descendants of the Sun, Secret Love, School 2013) gibi dizilerin yönetmeni kendisi ayrıca ve tabiki bu muhteşem dizin birde senaristi olması gerek Kim Eun Sook
(A Gentleman's Dignity, Heirs, Secret Garden, Descendants of the Sun) gibi dizileri yazan kişi Kadro baştan sağlam bana göre. Okuduğum kadarıyla korede ve yurt dışında en çok izlenen diziymiş ve adından söz ettirmeyede devam edecek gibi...


Guardian (Goblin) Kore de masallarda geçen mitolojik bir varıktır. Dizinin 4. bölümü izledim ve tabikide çok beğendim diğer bölümlerini sabırsızlıkla bekliyorum.Ölümsüz bir varlık olan goblin ölmek için yıllardır bir goblin gelin aramaktadır.

Goblin gelin olan Kim go Eun (Ji Eun-Tak) Cheese In the Trap dizisinden tanıyorum ordada sevmemiştim burda da sevemedim :) Keşke başka bir oyuncu olsaymış...
Ölüm meleği olan Lee Dong Wook ise hafıza kaybı hastalığı vardır ve Goblin ile aynı evi paylaşmaktadır. Bi gün Sunny ile karşılaştığında herşey değişecektir.
Konusuyla oyuncularıyla gerçekten çok başarılı bir dizi izliyorum ...









stay with me kesinlikle dinlenmeli...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder