3 Ocak 2017 Salı

Hear Your Voice




  
  • Yönetmen: Jo Soo-Won
  • Yazar: Park Hye-Ryun
  • Kanal: SBS
  • Bölüm: 18
  • Dil: Korece
  • Ülke: Güney Kore
Aslında bugün farklı bi diziden bahsedicektim ama 3 gündür merakla izlediğim beni her bölümüyle kendine bağlayan bir diziden bahsetmek istedim.

I Hear Your Voice  ( Sesini Duyuyorum )

 Lee Jong Suk başrolde olurda benim bu diziyi izlememem olmazdı. Şuan 10. Bölümdeyim ve her bölümü iple çekiyorum desem yalan olmaz... 
Muhteşem oyuncu kadrosu

                Lee Jong-Suk
                 Park Soo-Ha


        
Lee Bo-Young


Jang Hye-Sung







                   

                                              Yoon Sang-Hyun

                                   Cha Kwan-Woo


      
       
Lee Da-Hee
   Seo Do-Yeon




On yıl önce cinayete tanık olan Jang Hye-Sung ve  o cinayette babasını kaybeden Park Soo-Ha .... 



On yıl sonra yolları kesişen  Jang Hye-Sun kamu avukatı olmuştur ve Park Soo-Ha   ise başarılı bir lise öğrencidir. Park Soo-Ha 'nın ilginç bir yeteneği vardır insanların düşüncelerini okuyabilmektedir. Babasını öldüren Min Joon-Kook ceza alması için tanık olan avukatımıza söz verir onu herzaman koruyacaktır. Kamu avukatı olarak çalışan Hye-sun %1 bile masum olmayan suçluları savunacaktır ve bu konuda düşünceleri duyabilen Park Soo Ha yardım edecektir. Diğer avukatımız ise Cha Kwan-Woo
 eskiden polis olan başarılı bir avukattır. 


Buda dizimizin kötüsü...



Bu diziyi izlerken böyle bir aşkın olacağı aklıma gelmezdi. 




Hiç bitmesini istemediğim bir dizi. Sonunun ne olacağı bana süpriz... ama benim gibi izlemeyenler varsa mutlaka izlenmesi gereken bir dizi ....










Bu arada söz konusu Kore olduğunda araştırmalarımı yaptığım bir site var 
http://asianwiki.com benim için güzel bir kaynak ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder