3 Ocak 2017 Salı

Uncontrollably Fond

Söze nerden nasıl başlanmalı bilmiyorum… 20 bölümlük bir diziyi 2 günde izledim. Oyunculuk senaryo on numara kesinlikle izlenmesi gereken bir dizi… Kim Woo Bin oyunculuğunu konuşturmuş yok böyle bir şey… Adamlar bu işi biliyor son iki bölümünde gözlerim şişinceye kadar ağlatan bir dizi. dram aşk aile arkadaşlık olmaz böyle bir anlatım. Oyuncuların hepsi ayrı övgüleri hak ediyor ama kesinlikle başrol oyuncusu Kim Woo Bin söylenecek söz yok adamın oyunculuğu mimikleri önünde eğiliyorum. Suzy unutmamak gerekir. Dizinin etkisinden 2 gün geçmesine rağmen kurtulamadım beni bu denli etkiliyen ilk dizi…

Final...

Kim Woo Bin söylenecek çok şey var onun hakkında . Oyunculuğu süper ötesi sesi çoğu starım diyenlere taş çıkartır şekilde.PICTURE IN MY HEART  kesinlikle dinlenmeli……

indir

Körkütük Aşk  gerçekten tüm benliğinizle aşkı acıyı hissettiren bir dizi olmuş. Kesinlikle izlenmesini tavsiye ederim. Sanırım Kore Bağımlılığına bende katıldım...




Mutlaka dinlenesi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder