25 Ocak 2017 Çarşamba

Lee Joon Gi


Hangul: 이준기
Meslek: Oyuncu, Şarkıcı ve Model
Doğum Tarihi: 17 Nisan 1982
Doğum Yeri: Busan, Güney Kore
Boyu: 178cm
Kilo: 63kg
Burcu: Koç
Eğitim: Seul Sanat Üniversitesi - Tiyatro ve Sinema
Hobileri: Futbol, Bilgisayar oyunları 
Yetenekleri: Dövüş Sanatları (Tekvando: 3. derece, Hapkido:1. derece, Taekkyeon: 1. derece)
Bildiği Diller: İngilizce, Japonca, Mandarin Çincesi ve Korece 
Kan Grubu: B
Lee Joon Gi (17 Nisan 1982, Busan, Güney Kore doğumlu), Güney Koreli oyuncu, model ve şarkıcı. King and the Clown filmindeki Gong-Gil rolüyle üne kavuşmuştur.
Ağustos 2009'da, Kore Turizm Organizasyonu tarafından elçi olarak atanmıştır. 
Benim kendisini tanımam :) Moon Lovers dizisindeki 4.prens karakteri sayesinde oldu.Lee Joon Gi mi Lee Jun Ki mi adı hala anlamış değilim.

Bu resmi ilk gördüğümde itici geldiği için diziyi izlememiştim ama sonrasında izlediğimde dizinin sonunda kalbimde yumru oluşturan Lee Joon Gi oyunculuğuna o yamuk gülüşüne :) hayran kaldığım oyunculardan birisi oldu.
Bİr çok dizi ve filmde oynayan ayrıca bir çok da ödül almış.Tabi beğenince birazcık ararştırdım kendisini. İnstagram da sürekli gördüğüm ve sinir olduğum kişiyi şuanda takip ettiğim gibi hatta sevmeye bile başladım. Demekki büyük konuşmadan önce zamanın ne getireceğini görmemiz gerekirmiş.

 Filmleri

May 18 (2007) 
Virgin Snow (2007) 
Fly, Daddy, Fly (2006) 
The King and the Clown (2005) 
Flying Boys (2004) 
The Hotel Venus (2004)



 Dizileri

Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo (SBS, 2016)
Scholar Who Walks the Night (MBC, 2015)
Gunman in Joseon (KBS2, 2014)
Two Weeks (MBC, 2013)
Arang and the Magistrate (MBC, 2012)
Hero (MBC, 2009)
Iljimae‎ (SBS, 2008)
Time Between Dog And Wolf (MBC, 2007)
My Girl (SBS, 2006) 
Star's Echo(MBC , 2004)

Ödülleri:

2016 SBS Drama Ödülleri: Hallyu Yıldız Ödülü (Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo)
2016 SBS Drama Ödülleri: En İyi 10 Yıldız Ödülü (Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo)
2016 SBS Drama Ödülleri: IU İle En İyi Çift Ödülü (Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo)
2015 MBC Drama Ödülleri: En İyi 10 Yıldız Ödülü (Scholar Who Walks the Night)
2015 10. Seul Uluslararası Drama Ödülleri: Hallyu Drama Erkek Oyuncu Ödülü (Gunman in Joseon)
2014 KBS Drama Ödülleri: Nam Sang-Mi ile En İyi Çift Ödülü (Gunman in Joseon)
2014 KBS Drama Ödülleri: Mükemmel Erkek Oyuncu Ödülü (orta uzunlukta) (Gunman in Joseon)
2013 APAN Yıldız Ödülleri: En İyi Başrol Erkek Oyuncu Ödülü (Two Weeks)
2013 8. Seul Uluslararası Drama Ödülleri: Üstün Erkek Oyuncu Ödülü (Arang and the Magistrate)


Almış olduğu pek çok ödül var nazar olmasın diye hepsini paylaşmadım :) :)
Resmi Web Sitesi: www.leejoongi.co.kr
Resmi Facebook Sayfası: www.facebook.com/OfficialLeeJoongi
Twitter: @JGshock
Instagram: @actor_jg
Weibo: @leejoongi
Resmi YouTube Channel: www.youtube.com/user/OfficialLeejoongi
Yukardaki liste resmi hesapladır hayranlarının dikkatine..
 Nasıl unuttum şarkıcı olduğunu öğrendiğimde çok şaşırdım ama asıl beni şok eden bu harika dansı ve tarzı oldu. (MAŞALLAH DİYORUM )







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder