3 Ocak 2017 Salı

Park Hae Jin







 Park Hae Jin 1983 busan doğumlu oyuncunun yakışıklılığına ve oyunculuğuna söylenecek söz yok. Doctor Stranger,Bad Guys ve kendisine beni hayran bırakan dizisi Cheese in the Trap... yok böyle bir oyunculuk .Hayranlıksa bu evet ben kendisine oyunculuğuna hayran oldum. 1800 çif ayakkabısı varmış ama onda en çok hoşuma giden yardımsever kişiliği. Onunla ilgili okuduğum tüm yazılarda hep yardımlarından bağışlarından bahsediliyor. Maşallah ne söylenebilirki başka... star olmasının yakışıklı olmasının yanında yumuşacık bir kalbe sahip :) böyle bir adam sevilmezmi. çok büyük hayran kitlesine sahi Park Hae Jin fan sitesi var ve onlarla sürekli organizasyonlarda bir araya geliyor ve tüm ücreti kendisi karşılıyor. Umarım bir gün benim de kendisiyle tanışma şansım olur.
http://www.club-jins.com   henüz bilmeyen hayranlarına duyrulur.
Çok yakında Man to Man dizisiyle tekrar ekranlarda olacak olan Hae Jin hallyu starının korumasını canlandıracak. Yeni rolu için saçlarını kısacık kestirmiş ve çokta hoş olmuş. Herhaliye yakışıklı zaten :)

2017 yılında ise Cheese In The Trap filmiyle ekranlarda olucak. Sabırsızlıkla bekliyorum....




                                                     


                                                                          Sea...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder