12 Ocak 2017 Perşembe

Shopping King Louis



Adı: Shopaholic Louis | Shopping King Louis | 쇼핑왕 루이 
Tür: Romantik, Komedi
Yönetmen: Lee Sang-Yeob
Senarist: Oh Ji-Young
Yapımcı: Kim Sang-Ho, Kim Ho-Joon
Yayıncı: MBC
daum: 9.3
Bölüm Sayısı: 16
Yapım Yılı: 2016
Yayın Tarihi: 21 Eylül 2016 - 10 Kasım 2016
Yayın Günleri ve Saati: Çarşamba & Perşembe – 22:00
Dili: Korece 
Ülke: Güney Kore

Oyuncular
Seo In-Guk
Kang Ji-Sung,
Louis
Nam Ji-Hyun
Ko Bok-Sil

Seo In-Guk dizide zengin bir aileden gelen ve Avrupa’da tek başına büyümüş olan Louis diğer bir adı ile Kang Ji-Sung (Alış veriş kralı Louis ) karakterini canlandırmaktadır. Diziyi izlerken bian kendimi gördüm  alışveriş kraliçesi olabilirdim sanırım bende ,tek bir farkla ben onun kadar zengin değilim :)
Onun karakteri, kibirli ve alışveriş takıntısı olan birisidir. Bir gün, hafızasını kaybeder ve kendi karakteri ile tamamen zıt biri olan Ko Bok-Sil (Nam Ji-Hyun) ile karşılaşır
 Nam Ji-Hyun dizide bir dağ köyünde dünyaya gelen Ko Bok-Sil karakterini canlandırmaktadır ve kızımız melek gibi bir karaktere sahiptir.
Gerçek aşkın ne olduğunu Ko Bok-Sil  sayesinde anlayacak olan Louis bundan sonra farklı  biri olarak yaşayacaktır.

Ne yalan söyleyim izlerken bende böyle bir aşk yaşamayı izledim gerçekten çok tatlılardı :)

Beni en çok güldüren sahnelerden birisi buydu ikisinden saçlarının kıvırcık olması. İzlerken eğlendiğim dizilerden birisi oldu...


Veee tek sevdiğim sonla bitti tabiki mutlu son...Gerçek hayattada hep böyle mutlu sonlar olsa ne güzel olurdu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder